main manu
 
 
 

תכנון אדריכלי לדירות יוקרה


מהו עיצוב יוקרתי וכיצד נשיג אותו?

כדי להשיג עיצוב יוקרתי שיקנה לנו דירת יוקרה, יש צורך לפנות לאדריכלים ולמעצבי פנים מתאימים. כיצד תדעו האם הם בעלי המקצוע המתאימים למשימה? אחרי שתצפו בפרויקטים שתכננו ועיצבו לבתים ודירות תוכלו לדעת האם קווי העיצוב והסגנון שלהם מתאים לכם. כמובן שיש עוד פרמטרים לבחירה כמו המחיר שאותה אדריכלית או מעצבת פנים תגבה מכם, ההמלצות שיש עליהן וכן הלאה. עיצוב יוקרתי מתאפיין בגימורים איכותיים, עיצוב מרווח, חומרים איכותיים וייחודיים ורמת תכנון וביצוע קפדני ביותר המשלב פרטים מיוחדים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

 

האם עיצוב יוקרתי בהכרח יהיה יקר?

עיצוב דירות יוקרה נתפס כעיצוב יקר מאוד כאשר צריך להבין שיש כאן חלוקה לשני פרמטרים עיקריים. מבחינת העיצוב, הרי שיש מגוון רחב של רהיטים וחומרים שיכולים לספק את הפונקציונליות באותה המידה אם כי בפועל איכות החומר תהיה לעיתים ירודה יותר וחשוב להיזהר שלא נקבל תחושה "זולה".


אך מבחינת המעצב \ המתכנן יש צורך לקחת בעל מקצוע איכותי, מנוסה אשר ידע להטמיע את הדגשים היוקרתיים באופן הנכון והמתאים לכל בית, לכל חדר, לכל חלל ולכל לקוח.


אין להתבלבל בין יוקרה לבין פונקציונאליות, היוקרה לא מהווה תחליף לפונקציונליות ולכן חשוב לאורך כל הדרך לשמור על שילוב בין השניים כדי לספק ללקוח חוויה שהיא לא רק מרשימה אלא מתפקדת.

 

מה השלבים בתכנון אדריכלי שכזה?

תכנון בתי יוקרה לאו דווקא ייקח זמן רב יותר מתכנון רגיל, והכול תלוי באדריכלית ובמעצבת הפנים שתבחרו. בסופו של דבר אנשי עיצוב שנושמים את העבודה שלהם יוכלו להבין את הדמיון שלכם משיחה קצרה ולספק לכם אפשרויות רבות שימצאו חן בעיניכם, והמשימה תיראה פשוטה. חשיבות בעלי המקצוע אינה רק באיכות התוצאה אלא בעמידה בזמנים.

 

אחרי בחירת המקצוענים שעמם תעבדו יש להיפגש ולתאם ציפיות, לדבר על התקציב ועל דרישות מיוחדות, כמו למשל צבעים דומיננטיים, הפרקטיקה בעיצוב, שילוב החומרים וכן הלאה. שלבים אלו יהיו חשובים מאוד כדי שהתוצר הסופי יהיה איכותי אך גם יענה להעדפות האישיות של הלקוח שמבחינתו רוצה לקבל את הבית היוקרתי הכי מושלם שיש ללא כל הסתייגויות או פשרות.

 

 

תכנון ועיצוב פנים יוקרתי

(תמונה מתוך פרויקט "עיצוב פנים דית פנטהאוז - יפו H ")

תכנון אדריכלי יוקרה בתל אביב

(תמונה מתוך פרויקט "אדריכלות ועיצוב פנים וילה- כפר שמריהו H ")

 

תכנון וילות יוקרה בתל אביב

(תמונה מתוך פרויקט "אדריכלות ועיצוב פנים וילה- תל אביב B ")

 

 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות