main manu
 
 
 

עיצוב פנים מרפאת שיניים - בני ברק K

 

מיקום: בני ברק
שטח בנוי: 180 מ"ר

 

מרפאת שיניים בבני ברק שתוכננה בסגנון עיצובי נקי , מודרני, מונוכרומטי עם נגיעות צבע שמקפיצות אך עדיין שומרות על אלגנטיות בחלל.
משחק בשילוב עשיר של חומרים עם המינון המתאים ייצר מרפאה בעלת תחושה דינאמית, ייחודית ולא קונבנציונלית.

מרפאות
 
 
Picture3
 

דלפק הכניסה מייצר סביבו עיניין הן מבחינה עיצובית והן פונקציונלי.


תוכננה קוביה שחורה מנגרות צבועה שלייף לק אשר מחולקת לקבלת קהל ולדלפק בר. המסה השחורה של הדלפק נשברת באמצעות מלבן מחופה פורניר עץ שמעבר ליצירת עיניין וקומפוזיציה הוא מתפקד כפח אשפה אינטגרלי וייחודי של פינת הבר.


מעבר לדלפק הכניסה תוכננה מחיצת זכוכית חלבית שמייצרת איזון בין הפונקציה לעיצוב. דרך מחיצה זו ניתן להבין בצללים של כניסה ויציאה מחדרי הטיפול , בנוסף מאפשרת מעבר של אור וגורמת לתחושה שהמסדרון קצר ומואר יותר.


משרדי המרפאה אשר פונים לאזור ההמתנה תוכננו בפרופיל אלומיניום בלגי עם זכוכית שמקנה קשר ויזואלי עם הממתינים בחוץ אך עדיין שמירה על פרטיות ועבודה שקטה.

s1_1680089527
 
 
 

באזור ההמתנה תוכננה ספריית נגרות מרחפת עם שימוש בחומרים הזהים לדלפק הקבלה ומתכתבים יחד.


חדרי הטיפולים תוכננו בצורה סטרילית בנגרות מיוחדת עם שילוב משטחי קוריאן שתאמו את הצרכים והתקנים במרפאה. בחדרים אלו, שולבה כורסת טיפולים צבעונית שנתנה טאצ' מקפיץ ומעניין.


שילוב החומרים של פרקט עץ טבעי, פרזול אלומיניום שחור, שימוש בזכוכית ונגרות ייחודית בהתאם לפונקציות ייצרו סביבה דינאמית וחמה.

s1_1680089527
 
 
 
 
 
 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות