main manu
 
 
 

עיצוב פנים מודרני

 

 

החיים זורמים ואיש אינו רוצה לקפוא על השמרים. אדריכלות מודרנית היא לב העניין ואין ספק כי יש לה יתרונות רבים וכך גם לחידושים. גם אם ישנם כאלה שעדיין מעדיפים עיצוב בית מודרני בעל דגשים קלאסיים או אפילו עתיקים, עיצוב הפנים נוטה באופן חד משמעי לכיווני עיצוב בתים מודרניים. איך זה בא לידי ביטוי? לאחר לא מעט פרוייקטים בתחום עיצוב פנים מודרני קלאסי, אנו למודי ניסיון, והבנת סודות הסגנון של עיצוב בתים מודרניים.

 
 
 

מפנים את הזרקור למעלה

 

 

הרצפה והתקרה אילו שני היבטים שבמשך שנים לא קיבלו את המקום הראוי להם בעיצוב הפנים. כמעט לא הייתה אליהם התייחסות אולם המגמה השתנתה תכלית השינוי. עיצוב פנים מודרני קלאסי מכיר בחשיבותם הרבה ומפנה את הזרקור גם כלפי מעלה וגם כלפי מטה. במבט למעלה, עיצוב בית מודרני מקבל בברכה שתי אפשרויות אם החלל מאוד גדול, הולכים עד הסוף ומדגישים את התקרה המוגבהת. אם מדובר בחלל סטנדרטי באופיו, העיצוב המודרני בהחלט מקבל גם תקרות מונמכות. את התקרה המונמכת צריך להדגיש באמצעות גופי תאורה שקועים שיהיו במקרה זה עדיפים על גופי תאורה משתלשלים כדוגמת נברשות גדולות.

 

 

 

עיצוב בית מודרני
 
עיצוב בתים מודרניים

נותנים כבוד לריצוף

 

ומה לגבי המבט למטה? עיצוב בית מודרני נושא עיניו גם למטה, כאשר רצפה משעממת זה לחלוטין פסה. מרצפות פשוטות למראה או קטנות הן ממש לא לעניין משום שיש אפשרויות מודרניות והרבה יותר מרהיבות ואיכותיות בעקבות תחום אדריכלות מודרנית הגדל בשנים האחרונות. למשל, מקובל מאוד בעיצוב פנים מודרני להכניס פרקט מרהיב, וזה נכון לא רק לבתים פרטיים עתירי שטח. גם בדירות מרהיבות הפרקט מוסיף הרבה מאוד סטייל ובעזרת עיצוב בתים מודרניים והוא כבר נכנס לא רק לסלון אלא גם לחדרים השונים, אפילו למטבח וגם לגינה. גם ריצוף שיש מקובל מאוד ולא מדובר רק בגוונים בהירים, ממש לא. עיצוב בשיש שחור נחשב למאוד מודרני ועוד אפשרות הינה שימוש בבטון. כמובן שלא מדובר בבטון תעשייתי אלא מוחלק, הוא כבר יצא מאזורי התעשייה ומצא את דרכו גם לבתיהם של האמידים ומובילי הדעה. 

 

קווים נוספים בתחום עיצוב פנים מודרני

 

אין ספק כי יש עוד לא מעט קווים שניתן לשייך אותם לסגנון עיצוב פנים מודרני קלאסי. למשל, אדריכלות מודרנית מחבבת מאוד עיצוב פנים צבעוני, יצירת הרמוניה שמתחילה בבית וממשיכה מחוצה לו. מרפסת פתוחה או גלריה המתקשרים עם הגינה של הבית אהובים מאוד. גם גרם מדרגות פנימי, גלוי לעין ואפילו מודגש נחשב למאוד מקובל. כמובן, המטבחים המודרניים כמעט לעולם לא יהיו אותם חדרים קטנים ודחוסים כפי שהיה נהוג לפני שלושים שנה ואפילו פחות. עוד מגמה היא הגידול בשטח החלונות. עיצוב בית מודרני הוא בית נושם, הרבה יותר פתוח והרבה יותר נעים. חללים סגורים פחות נפוצים ובמקום ווילונות מנופחים מקובל להעדיף תריסים מעודנים ואם אפשר – חשמליים. עיצוב פנים מודרני קלאסי כיום הוא דינאמי ונקי יותר. אפילו אם נוקטים בקו אקלקטי, הדבר נעשה בטוב טעם ומתוך מחשבה תחילה.

 

 

לפניכם תמונות מפרויקט ברמת השרון בסגנון עיצוב פנים מודרני:

 
עיצוב פנים מודרני קלאסי
 
עיצוב פנים מודרני קלאסי
 
עיצוב פנים מודרני קלאסי
 
עיצוב בית מודרני
 
עיצוב בית מודרני
 
עיצוב בתים מודרניים
 

ראו גם: עיצוב פנים יוקרתי | אדריכלות בתים | מעצבת פנים בשרון

 

 

 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות