main manu
 
 
 

עיצוב פנים דירת פנטהאוז - יפו H

 

מיקום: יפו העתיקה
שטח בנוי: 360 מ"ר
שטח מרפסות: 110 מ"ר


דירת פנטהאוז בשתי קומות ביפו אשר ממוקמת בקומפלקס יוקרתי שפונה אל הים והעיר העתיקה ותוכננה עבור זוג בשנות ה-60 לחיו.


תכנון מנימליסטי, אלגנטי, נקי וחם תוך שימוש בצבעים פסטליים ונגיעות של עץ טבעי, שימוש במתכת וצבע שחור שמייצר קונטרסט בחלל ואלגנטיות.

 
 
 
 
 
 

הנוף הנשקף מחלונות הדירה קבע את הארגון הפנימי בחלל תוך מתן מענה לפרוגרמת הלקוח. כל חלל זכה למרפסת ליצירת קשר ישיר בין פנים וחוץ אשר נותן תחושה של המשכיות לחלל הפנימי.

 

החלל המרכזי הינו חלל פתוח שכולל בתוכו פינת ישיבה בצבעי פסטל הפונה אל מרפסת ראשית לכיוון הים, ספריה, רהיט נגרות ל-  TV  , קמין עץ טבעי  ומטבח. במרכז החלל קיים עמוד קונסטרוקטיבי שמייצר הפרדה חלקית בין אזור המטבח לאזור הסלון שמקושט בקמין אליפסי שחור ואלגנטי.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

המטבח הינו חלל משמעותי בדירה, הוא מוקף בשתי מרפסות משני צידו.

 

חזיתות המטבח צבועות צע פסטל בהיר עם ידיות שחורות והוא מקבל קונטרסט תוך שימוש בשיש בגוון שחור שמתכתב עם הידיות. אלמנט מיוחד במטבח, בחזית הארונות תוכננה דלת גליוטינה שמסתירה אזור אחסנה ושטח שירות נוסף ומקנה למטבח מימד של עומק.

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

סוויטת הורים, תוכננה נגרות מיוחדת עם שימוש באפקטים של תאורה נסתרת שתרמה ליצירת עומק באלמנטים השונים. בסווטיה קיים חדר רחצה המחובר עם אותה תקרה משופעת כהמשך של תקרת קורות העץ שקיימת בדירה. 

 
 
 
 
 

הדירה מתוכננת בשתי קומות כאשר גרם מדרגות קונסולי עם מעקה זכוכית מחופה פרקט עץ ממשיך את החיפוי של הקומות ומלווה את השיפוע של הגג, מייצר קשר ישיר ומהווה גישה וזרימה בין המפלסים השונים. 

333
 
 
 
 
 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות