main manu
 
 
 

עיצוב דירות

 

עיצוב דירה נתפש בתודעה הציבורית שלנו כתחום אמנותי לכל דבר, אסור לשכוח, כי, מלכתחילה, עיצובן של דירות קטנות נועדו, בראש ובראשונה, בכדי ליצור עבור הגרים בהן סביבת מגורים נוחה ונעימה. אנחנו מעט נוטים לשכוח זאת, בעיקר כאשר אנחנו מביטים בעיניים כלות בדירות הסלבס המעוצבות למשעי המופיעות במגזיני הדיור והלייפ-סטייל.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

הדילמות העיקריות בעיצוב דירה

לאור זאת, בין אם אתם מעצבים מחדש את דירתכם הנוכחית, ובין אם אתם מעצבים דירה מקבלן - שזה עתה קניתם, תמיד, בסופו של דבר, תתקלו במספר דילמות מרכזיות הנסבות מסביב לשאלות כמו - האם עיצוב דירת 4 חדרים חייב לרוקן את התקציב שלכם לגמרי, האם עיצוב דירות יוקרה שונה, במהותו, מעיצוב דירות גן או עיצוב דירת סטודיו, לדוגמה, האם עיצוב דירה כפרית (או כל דירה בעיצוב ספציפי אחר) מורכב ומסובך יותר מ"סתם" עיצוב אחר, האם משתלם יותר לעצב את דירתכם במו ידיכם, או, שאולי, היעזרות בשירותיה של מעצבת פנים מנוסה יתגלה לכם כמשתלם יותר וכן הלאה. על השאלות המרכזיות הללו, נשתדל לענות כאן.

 

האם עיצוב דירה חייב להיות עסק יקר?

באופן הגיוני לגמרי, העלויות הכרוכות בעיצוב דירה נגזרות ממספר משתנים עיקריים כגון סדר הגודל של העיצוב (העוסק בשאלות כמו האם נדרש שיפוץ יסודי לדירה הכולל שבירת קירות, למשל), בסוגיה האם אתם מבצעים את העיצוב והשיפוץ בכוחות עצמכם או שאתם נעזרים באנשי מקצוע (שבה נתמקד מאוחר יותר), מהו סגנון העיצוב הרצוי לכם (סגנונות שונים עלולים להיות כרוכים ברכישת פריטי ריהוט יקרים יותר) וכד'. כך שלא ניתן לקבוע, ככלל, כי עיצוב דירה הוא עסק זול או יקר, אלא יש צורך לבחון כל מקרה לגופו.


האם עיצוב דירות יוקרה שונה, במהותו, מעיצוב דירות אחרות?

במרבית המקרים, עיצוב דירות יוקרה מעמיד את המעצב אותן בפני אתגר נוסף כמו שטח הדירה שאליו יש צורך להתייחס בעת העיצוב. חשוב לא פחות מכך להתייחס גם לעניין ההמשכיות הזרימה שבין החללים, עניין הבולט במיוחד כאשר המדובר על חללים גדולים שלכל אחד מהם יש צורך להעניק צביון עיצובי ייחודי משל עצמו.

 

האם עיצוב דירה כפרית (או דירה בעיצוב ספציפי) נחשב כמורכב יותר מ"סתם" עיצוב אחר?

אך טבעי הוא שישנם סגנונות עיצוב מסוימים שיאתגרו את מעצב/ת הפנים שלכם יותר מהסגנונות הנפוצים והשכיחים. למשל, אם תחליטו לעצב את הסלון שלכם כהעתק מדויק של ארמון וורסאי במאה ה-18, סביר להניח, כי, כנראה, תצטרכו לחפש מעצב או מעצבת פנים ספציפיים המתמחים בנישה הזו (שלא לדבר על האתגר בהשגת הריהוט המתאים). לעומת זאת, אם אינכם מחפשים משהו נישתי, אבל יש לכם מושג איך אתם רוצים שהבית שלכם (כן, הבית שלכם, גם אם הוא דירה בבניין!)

 

ייראה ואינכם מוכנים להתפשר על נוחות וחמימות, ניתן להניח כי מעצבת פנים מנוסה יכולה לספק לכם את רצונכם בלא כל בעיות או אתגרם יוצאי דופן.

 

האם משתלם לעצב את דירתכם בעצמכם, או, שאולי, שירותיו של מעצב/ת פנים עדיפים?

לא נעים לנו להיות אלה שמצהירים את זה, אבל אותה גישת DIY שכל כך פופולארית כיום (לראיה - מיליוני סרטוני ה-DIY המופצים ברשת), אינה מתאימה לכל התחומים, ובטח שאינה מתאימה כאשר המדובר בעיצוב דירה.

 

אולי, כרגע, מנקודת מבט פיננסית בלבד, עיצוב פנים מתוצרת עצמית עשוי להצטייר בעיניכם כצמצום העלויות וכחסכון, אבל, בסופו של דבר, אתם תשלמו הרבה יותר עבור השימוש באופן של ניסוי ובטעייה, כך שבשורה התחתונה, לא חסכתם כלום (ואפילו הוצאתם הרבה יותר!). נקודה נוספת למחשבה ניתן למצוא בעובדה שעיצוב דירה אינו תהליך שאתם עוברים לעיתים קרובות.

 

כך שאם עיצבתם את דירתכם באופן שגוי, התוצאות לא תתגלינה עד לשלב מאוחר יותר, ואיתן, עם התוצאות הלא נוחות האלו - אתם תיאלצו לחיות במהלך השנים הבאות, עד שתתגברו על הטראומה ותהיו מוכנים נפשית (וכלכלית) להיכנס לסבב שיפוץ ועיצוב נוסף של דירתכם.


משרדנו מתמחה בעיצוב פנים לבתים פרטיים, דירות יוקרה ומשרדים.

בין הפרויקטים שלנו ניתן למצוא מגוון בתים ודירות שביצענו להם מהפך בתחום עיצוב פנים בשלל סגנונות מיוחדים כמו: עיצוב פנים כפרי, עיצוב פנים מודרני, עיצוב משרדים ועוד.

 

אנו מזמינים אתכם להתרשם מתהליכי עיצוב פנים מיוחדים, ולחוות את אופיה של ליליאן בן שוהם.

 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות