main manu
 
 
 

עיצוב משרד ביתי

בין אם המשרד הביתי שלכם מיועד לניהול העסק או לפינה שבה תוכלו לארגן את החשבונות שלכם – מגיע לכם יותר מאשר שולחן עבודה וכיסא שתציבו באיזו פינה מיותרת בבית. מדוע? כי משרד, המשקף את העיצוב והנוחות שמאפיינים את שאר המרחב הביתי שלכם, הוא גם מקום שבו תרצו לשבת ולעבוד בהנאה.

 

טיפים לעיצוב המשרד הביתי שלכם

 1. מיקום, מיקום, מיקום

סביר להניח שאתם מבלים שעות רבות במשרד הביתי שלכם, אז אל תסתפקו במרחב מצומצם וצפוף. למשל, לדחוף שולחן זעיר לצד הארון, כדי לא לפגוע במרחב של חדר השינה המיועד לאורחים שמגיעים לעיתים רחוקות.

חשוב לקחת בחשבון גם את זרימת התנועה באזור המשרד הביתי ואת היכולת שלכם להתמודד עם הסחות דעת שמאפיינות את החיים בבית. שאלו את עצמכם:
האם אתם עובדים הכי טוב בסביבה פעילה? האם המשרד שלכם צריך להיות ממוקם בחלל שקט?
האם תארחו לקוחות במשרד? שאלות מהסוג הזה יעזרו לכם להבין את אופי המשרד בו תקבלו הכי הרבה השראה ותיהיו הכי אפקטיביים וממוקדים.

 

2. לא להקריב את העיצוב על חשבון הפונקציונליות

השולחן, המדפים והאחסון צריכים לשרת אתכם ולא להיפך. לפני שאתם משקיעים ברכישת ריהוט, שקלו את זרימת העבודה שלכם ואת הפריטים שחשוב שיהיו בהישג יד. רק לאחר מכן תוכלו להתחיל לחפש פריטים יפים ופונקציונליים.
ריהוט משרדי ביתי אמור להשלים את עיצוב החדרים האחרים בבית, ולא לשקף ׳פינה חסרת נשמה׳. למשל, אם הבית שלכם מעוצב בסגנון מסורתי, אזי כסאות נוחים ורכים יוכלו להיות אידיאליים למשרד הביתי שלכם. לחילופין, משרד ביתי עכשווי יכול לכלול פריטי אומנות או רהיטי מתכת מודרניים.

 

 3. השקיעו בכיסא מחשב נהדר

אתם מבלים שעות בישיבה ליד המחשב. כיסא מעוצב, ארגונומי ונוח, שווה כל מחיר. קחו זאת בחשבון כשאתם מתכננים את תקציב המשרד שלכם.

 

 4. צבעו את הקירות בגוון שאתם אוהבים

אתם זקוקים לצבע שיניע את האנרגיות שלכם.
יש אנשים שצבע בהיר ועליז כמו כתום או ירוק ליים, מניעים אותם.
אחרים זקוקים לגוון מרגיע יותר, כמו כחול ים, כדי לשמור על אנרגיות טובות. אתם בטוח יודעים איזה צבע יוציא ממכם את המיטב!

 

 5. צרו לעצמכם פינת עבודה עם נוף

מקמו את שולחן העבודה שלכם במקום שבו אתם יכולים לבהות במשהו קצת יותר מעניין מאשר קיר ריק (גם אם הוא צבוע בגוון שאתם אוהבים), כשאתם מרימים את העיניים מהמחשב.
אור טבעי שמשתקף מחלון הוא אידיאלי, אבל אם אתם עובדים בחלל ללא חלון, תלו מעל השולחן תמונה יפה, או הציבו את הכיסא מול הדלת.

 

6. בחרו באביזרים ביתיים לקישוט פינת העבודה

קישוטים ותוספות יוכלו לשפר את התחושה הנוחה שהמשרד הביתי שלכם יכול להעניק לכם. לדוגמה, ספל נחמד לעפרונות ולעטים, פנקס אופנתי, פתקים נדבקים וסל פסולת דקורטיבי יכולים להוסיף צבעוניות למשרד הביתי שלכם.
בנוסף, אם יש לכם לוח מודעות על הקיר, עטפו אותו בבד מדהים, ותלו תמונות השראה על הקירות (בין אם צילום ממוסגר של הילדים שלכם, או ציור קלאסי).

 

7. אל תתנו לטכנולוגיה "להתפרע"

אין הרבה דברים שתוכלו לעשות כדי לייפות את מראה המחשב, המדפסת והטלפון, אבל אתם בהחלט יכולים להסתיר את הכבלים וחוטי החשמל. קודם כל, וודאו שהציוד ממוקם קרוב לשקעים ונסו להסתיר את חוטי החשמל בתוך השולחן. כמובן תכנון מקדים של העמדת הרהיטים והצבת מיקומי שקעים ותאורה תחסוך את הנראות של כבלים מפוזרים וחשופים כך שהכל יהיה נסתר וחצוב בקיר ליצירת מראה נקי ואלגנטי.

8. ויהי אור!

וודאו שבמשרד הביתי שלכם יש הרבה אור, כדי להפחית את העומס על העיניים ואת כאבי הראש.
מקמו את צג המחשב כך שלא יפול עליו בוהק מהחלון או מתאורת התקרה, והניחו על השולחן מנורה
קטנה שתאיר את אזור העבודה שלכם.

 

כל אלו נקודות קטנות על קצה המזלג כדי שתוכלו לייצר לכם את המשרד הביתי, החמים, השלו
והמותאם לצרכיכם.
אני כמובן אשמח לקחת חלק בתכנון המלא ובכל הפרטים הקטנים כדי שלא תרצו לצאת ממנו .

 

מוזמנים לפנות אלי,
אדריכלית ליליאן בן שוהם

 

עיצוב פנים משרדים - תל אביב P

עיצוב פנים משרדים - תל אביב P

(תמונה מתוך פרויקט "עיצוב פנים משרדים - תל אביב P")

 

עיצוב פנים משרדים - תל אביב P

(תמונה מתוך פרויקט "עיצוב פנים משרדים - תל אביב P")

 

 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות