main manu
 
 
 

עיצוב בתים פרטיים

 אחד האתגרים הכי גדולים עבור מעצב פנים או עבור אדריכל הינו עיצוב בתים פרטיים יוצאים מן הכלל. עיצוב בית פרטי זה לא עניין של מה בכך משום שמאוד קל לגלוש לשבלונות או להיכנע לכל מיני טרנדים שלא תמיד באמת מתאימים.


אם אתם רוצים תוצאות, תוצאות יוצאות מהכלל, בית מעוצב לא סתם לתפארת אלא כזה שיעוצב בדיוק בשבילכם, אתם במקום הנכון. ליליאן בן שוהם, אדריכלית בעלת תואר שני מתמחה בתכנון אדריכלי ועיצוב בתים פרטיים מיוחדים, בהתאמה אישית ללקוחותיה המגוונים. תהליך העיצוב לא יוצא לדרך ללא תיאום ציפיות מקיף ומבלי שליליאן לומדת להכיר את לקוחותיה לעומק – מה בדיוק חשוב להם, האם יש עיצוב בית פרטי שלא מדבר אליהם, מה יגרום להם לקום בבוקר בהרגשה טובה ומהו הנוף שהם רוצים להביט בו כשהם מסתכלים החוצה, מכל אחד מהחלונות או המרפסות ואיזה סגנון עיצוב בתים פרטיים הם מעדיפים על מנת היא תוכל להתאים את סגנון העיצוב לסגנון בעלי הבית.

 

אומנות ומקצועיות בעיצוב בתים

יש מידה רבה של צדק בטענה שתחום עיצוב בתים פרטיים חייב לעשות על ידי אדריכל ומעצב פנים שהוא בעל מקצוע ובעל נגיעות של אמן. עיצוב בית פרטי במיטבו מבוסס לא מעט על השראה ועל שאר רוח, לצד יכולת בבניית תוכנית עבודה מסודרת וניהול קשרים ענפים ועמוקים עם ספקים ובעלי מקצוע שונים. אך מעל לכל, חייבים מעצבי פנים ואדריכלים לדעת מתי לקבל את דעתו של הלקוח בענווה ומתי זהו לקוח שצריך את העזרה להיפתח ולשוחח. לא תמיד קל להבין מהו אפקט ה"וואו" ומתי להיזהר מפני הקו הדק שמפריד בין קיטש לבין מרהיב.

 

תחכום בעיצוב בתים קטנים

אפשר לומר שכמעט בכל עיצוב בית פרטי צריך לחתור לשילוב נאות שבין יופי ואסתטיקה לבין פרקטיות (קו עיצוב יישומי). למשל מטבח שנראה מרהיב, שיא השלמות, יתברר כלא ממש מוצלח אם יהיה קשה עד מאוד לנקות אותו ואם לא ישולבו בו פתרונות אחסון נוחים לגישה. במיוחד, קיים האתגר כאשר על הפרק עומד לו עיצוב של בית קטן יחסית. עיצוב בתים פרטיים קטנים מחייב הרבה מאוד ידע וניסיון בשילוב עם תחכום. אך כאשר הרצון קיים וישנם מיומנות וניסיון, ניתן להפוך בית פרטי מושקע לפנינה של ממש. למעשה, לפעמים הוא אפילו יהיה הרבה יותר נעים וביתי ביחס לאחוזה גדולת מידות.

 

יש מיתוסים בעיצוב בתים מודרניים שכדאי להפריך

מניסיונה של ליליאן בן שוהם, אדריכלית ומעצבת וותיקה וצעירה ברוחה, יש לא מעט מיתוסים לגבי עיצוב בית פרטי וחלקם מאוד מופרכים. למשל, לא צריך לפחד ולהירתע מפני עיצוב בתים פרטיים בסגנון אקלקטי, שיכול למעשה להיראות מרשים,מדהים וייחודי. יש כאלה שיחושו נהדר בבית המלא השראה לקו הטבעי או הכפרי והחמים אך לא לכולם זה נכון. יש לקוחות שעבורם, עיצוב בית פרטי בסגנון מודרני ונקי יגרום להם להרגיש בבית במקום שבו הם יכולים לנקות את הראש ולהרגיש שלווים ורגועים.

 

מוזמנים ליצור איתי קשר ואדע להגדיר איתכם ביחד את הצרכים, את הסגנון שתפור על סוג האנשים שאתם וכמובן להתרגש יחד איתכם בתוצאה הסופית שתרגיש לכם בית.
ליליאן בן שוהם אדריכלית ומעצבת פנים.

 

עיצוב בתים פרטיים פנטהאוז - יפו H

(תמונה מתוך פרויקט "אדריכלות ועיצוב פנים וילה - רמת השרון S")

עיצוב בית פרטי פנטהאוז ביפו

(תמונה מתוך פרויקט "אדריכלות ועיצוב פנים וילה - רמת השרון S")

 

עיצוב בתים פרטיים פנטהאוז בהרצליה

(תמונה מתוך פרויקט "עיצוב פנים דירת פנטהאוז - יפו H")

 

 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות