main manu
 
 
 

עיצוב פנים דירה - ירושלים F

 

מיקום: ירושלים
שטח בנוי: 280 מ"ר
שטח מרפסות: 90 מ"ר

 

דירת פנטהאוז בירושלים , תוכננה עבור זוג המתגורר בחו"ל.
עיצוב אקלקטי המשלב בין סגנון קלאסי לרומנטי עם נגיעות של מודרני.


קו עיצובי אחיד לתחושה של בית מלון יוקרתי.

 
 
 

הבית הוא חלל לבן, מאוד נקי תוך שימת דגש על פריטי עיצוב ושילובי צבע היוצרים נישות מיוחדות בכל חלל.

 

הודות למיקום הסלון, פינת האוכל והמטבח כחלל אחד פתוח ומרווח, נוצר קו עיצובי אחיד המודגש באמצעות שילוב ריהוט וטקסטיל במנעד של לבן, אפור וחום. השימוש בחיפויי עץ מסוגננים בצבע לבן (במסדרון וחדר השינה), קרניזים, גופי תאורה מוסתרים וטפט דומיננטי בפינת נטילת הידיים, מתחברים לכדי דיוק עיצובי המשלב בין יופי לקלאסיות על זמנית.

 

בכל החללים שולב הצבע חום, הן כחיפוי של חלונות הבית והן בפריטי ריהוט המתכתבים זה עם זה. השימוש בעץ על גווניו יוצר תחושה של חמימות לצד קלאסיות. כמו כן, שילוב הקשתות בחדר השינה ובסלון, קירות מחופים בריבועי עץ מעוצבים וטקסטיל לבן יוצרים נקודת חיבור לעיר הקודש, המיקום של הבית.

 
 
 
 
 
 

האווירה הרגועה והקלאסית בחלל המטבח, הושג הודות לשימוש בקרניזים, כיורים מחופים פסיפס המהווה אלמנט דקורטיבי לכל דבר ושיש גרניט פורצלן בצבע כהה שמהווה קונטרסט ושובר את הצבע הלבן ומצטוות לכיסאות האי.

 

גם בחלל זה שולבו גופי תאורה נסתרים. כמו כן, בעיצוב הבית שולבו קירות דומיננטיים (סלון, חדר שינה) המהווים קונטרסט לחלל הלבן, ונותנים עומק ואלגנטיות בהתאמה. בחללי האמבטיה בחרנו לשלב עיצוב מודרני עם נגיעות קלאסיות הנוצר בשל שילוב הפסיפס והאמבטיה הרומנטית.

 
 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות