main manu
 
 
 

עיצוב פנים כפרי קל

 

עיצוב פנים כפרי קלאסי, הוא סגנון עיצובי המבוסס ברובו על שימוש בחומרי גלם טבעיים כגון: עץ מאסיבי ואבן טבעית והוא מותאם בעיקר לבתים פרטיים ו/או דירות מגורים גדולות מימדים. עיצוב פנים כפרי קלאסי בדירות מגורים קטנות יותר, עלול להיראות עמוס ודחוס, דבר המקטין "בעין" את גודל הדירה ועלול להקשות על ניצול נכון של השטח. יחד עם זאת, בעלי דירות מגורים ו/או בתים פרטיים קטנים יחסית, יכולים ליהנות מהחמימות והקשר הישיר לטבע המאפיינת את הסגנון הכפרי קלאסי, וזאת במסגרת שילוב בין סגנונות עיצוב: מצד אחד סגנון עיצוב פנים כפרי קל ומצד שני סגנון עיצוב מודרני.

 

עיצוב בסגנון כפרי קל - למי הוא יכול להתאים?

עיצוב פנים כפרי קל יכול להתאים לבעלי דירות מגורים בגודל בינוני ולבעלי בתים פרטיים המעוניינים מצד אחד ליהנות מהחמימות והקשר לטבע המאפיינת את הסגנון הכפרי קלאסי מבלי לוותר על מוטיבים עיצוביים השואבים את השראתם מהסגנון המודרני. בחירת עיצוב כפרי קל נועדה להעניק צביון אישי לסביבת המגורים וכל זאת תוך שמירה על האווירה הביתית החמימה המאפיינת את הסגנון הכפרי הקלאסי בהתאמה מלאה לגודל החלל העומד לרשותכם.


כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של חומרי גלם טבעיים ואיכותיים שבאים לידי ביטוי בסגנון הכפרי הקלאסי. בשילוב ובמינון נכון ניתן לשלבם בתוך דירות מגורים קטנות יותר מבלי להקנות לשטח החלל מראה דחוס ומאסיבי. הסגנון הכפרי הקל נותן מענה גם לאוכלוסיה שמתחברת לחמימות שמקנה הסגנון הכפרי ולשלוט על מידת העומס בכלל ואף ליצור שילובים מעניינים ואקלקטיים. יחד עם זאת, סוג חומרי הגלם ואופן השימוש בהם חייב להיעשות בהתאמה פרטנית לכל סביבת מגורים בהתאם לגודלה, בהתאם לצרכי השימוש בה ברמה היומיומית וכמובן בהתאם לטעם הלקוחות שמכתיב את הנראות והתחושה בבית.

 

סגנון עיצוב כפרי קל - מה חשוב לדעת?

 עיצוב פנים בסגנון כפרי קל הוא למעשה סגנון השואב את השראתו מהסגנון הכפרי קלאסי, וזאת תוך הקפדה על בחירת חומרי גלם המשדרים יותר ניקיון עיצובי. ברוב המקרים, מדובר בשילוב חומרי גלם הנמצאים בטבע אך באופן מבוקר כדי להקליל על התחושה בחלל, "לשבור" את המראה המאסיבי ועדיין לשדר תחושה של חמימות וחיבור לטבע שקיים באופן מובהק בעיצוב הכפרי הקלאסי.


בנוסף

בחירת עיצוב בסגנון כפרי קל מאפשר לכם לשלב בתוכו אלמנטים דקורטיביים מודרניים השואבים את השראתם מהסגנון העיצובי המודרני, וביניהם: שימוש בחומרים מתכתיים, שימוש בצבעים "קרים" יותר (בניגוד לצבעים החמים המאפיינים את הסגנון הכפרי הקלאסי) ושילוב פריטי ריהוט מודרניים בתוך החלל במקום הצבת פריטי ריהוט מאסיביים.

 

 

פרויקט אדריכלות ועיצוב פנים וילה - רמת השרון S

(תמונה מתוך פרויקט "פרויקט אדריכלות ועיצוב פנים וילה- רמת השרון S")

פרויקט אדריכלות ועיצוב פנים וילה- רמת השרון S

(תמונה מתוך פרויקט "פרויקט אדריכלות ועיצוב פנים וילה- רמת השרון S")

 

פרויקט עיצוב פנים דירה - רמת השרון B

(תמונה מתוך פרויקט "דירה רמת השרון B")

 

 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות