main manu
 
 
 

מעצבת פנים בתל אביב

בונים או משפצים את ביתכם או משרדכם באזור המרכז? מחפשים אחר מעצבת פנים בתל אביב והסביבה? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לבחירת מעצב פנים לעיצוב הבית או המשרד.

 

עיצוב דירות יוקרה בתל אביב, עיצוב בתים פרטיים או משרדים, היא תהליך אותו מומלץ לקיים באמצעות מעצבי פנים מובילים בתחומם, כאשר אופן הבחירה באחד או אחת מהם חייב להיעשות בהתאם למספר פרמטרים וקריטריונים מקצועיים הכוללים בין היתר:

 

• ניסיון מקצועי - כאשר בוחרים מעצבי פנים בתל אביב או בכל עיר אחרת בישראל, קיימת חשיבות רבה לבחירת מעצבי פנים בעלי ניסיון כזה או אחר בהליכי עיצוב פנים משלב התכנון המקדים ועד למסירת מפתח. כברוב המקרים, הניסיון המעשי של מעצב הפנים יכול להעיד על ההיכרות המעמיקה שלנו עם עולמות העיצוב השונים הנלווים לתחום עיצוב פנים בתל אביב או בכל עיר אחרת.


•  תחומי התמחות - פרמטר מרכזי נוסף לבחירת מעצב פנים קשור לתחום התמחותו העיקרי בענף, כאשר ישנם מעצבי פנים העוסקים בעיצוב פנים של דירות יוקרה ובתים פרטיים וישנם מעצבי פנים המתמחים בהליכי עיצוב פנים לבתי עסק, משרדים וחללים מסחריים.


•  היקף השירותים המוצע לכם על ידי מעצב הפנים - שירותיהם המקצועיים של מעצבי פנים חולשים למעשה על כל היבטי התכנון, העיצוב והביצוע באמצעות קבלני עבודה. ככל שהיקף שירותיו של המעצב הינו רחב יותר, כך תוכלו להבטיח לעצמכם ליווי מקצועי לאורך כל שלבי העבודה הנחוצים לכם על מנת להפוך את הסקיצות העיצוביות למציאות של ממש.


• תיק עבודות והמלצות אישיות מצד לקוחות בעבר ובהווה – כל מעצב פנים מנוסה ומקצועי מתהדר בתיק עבודות עשיר ומרשים ביופיו בו נכללים כל סוגי העבודות אותן הוא תכנן וביצע לאורך שנות פעילותו בענף. כאשר בוחרים מעצב פנים קיימת חשיבות רבה לכך שתעיינו היטב בעבודותיו ותתרשמו מאיכויות הביצוע. כמו כן, חשוב ומומלץ ליזום פנייה

אישית ללקוחותיו מהעבר וההווה וזאת על מנת לשמוע מהם חוות דעת אובייקטיבית בנוגע לשביעות רצונם משירותי המעצב.

 

•  זמינות, יחס אישי וליווי מקצועי - פרמטר לא פחות חשוב לבחירת מעצבת פנים בתל אביב או בכל עיר אחרת הוא נושא הזמינות העומדת לרשות המעצב על מנת ללוות אתכם באופן מקצועי ולספק לכם את השירות והיחס האישי לו אתם ראויים.

 

ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלים ועיצוב פנים

ליליאן בן שוהם, בעלת תואר שני באדריכלות, היא המייסדת והבעלים של משרד אדריכלות ועיצוב פנים הנושא את שמה. משרד בותיק ברמת השרון מתמחה בהליכי עיצוב ותכנון אדריכלי למטרות עיצוב פנים של בתים פרטיים, דירות יוקרה, משרדים, קליניקות וחללים מסחריים בכל סדר גודל. המשרד הוקם בשנת 1997 ומאז ועד היום הוא הצליח לבסס את מעמדו כאחד ממשרדי האדריכלות ועיצוב פנים המובילים בתחום עיצוב פנים לדירות יוקרה ובתים פרטיים. שירותי המשרד חולשים על כל ההיבטים הנלווים להליכי עיצוב ותכנון אדריכלי על ידי אדריכליות ומעצבות פנים מקצועיות המתמחות בכל האלמנטים התכנוניים והעיצוביים.

 

מעצבת פנים בתל אביב

(תמונה מתוך פרויקט "עיצוב פנים דירת פנטהאוז – יפו H")

 

 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות