main manu
 
 
 

מעצבת פנים בשרון

 

פעם הסתפקות במועט הייתה ערך נערץ שרבים חיו על פיו. אך כיום אנו חיים בעידן אחר. זהו עידן שבו כולנו שואפים להגשים את עצמנו, להגיע להישגים ולארגן את חיינו על הצד הטוב ביותר- תסכימו איתי שקשה יותר לארגן את חיינו ולהתמקד בהגשמה מבלי להיות בסביבה שבה ביתנו הפרטי או המשרד בו אנו מבלים שעות רבות ביום אינו מתוכנן, מאורגן וכזה שמאפשר לנו רוגע, שקט וסדר פנימי.המסקנה הרווחות היום על כלל האוכלוסיה ובינהם גם תושבי השרון שעל מנת להגיע לעבר איכות חיים גבוהה יותר ושביעות רצון רבה יותר לארגון נכון ואנרגיות מירביות יש להשקיע במעצבת פנים מהשורה הראשונה.

 

מעצבי פנים באזור השרון?

נסו אדריכלית פנים יש לא מעט מעצבי פנים באזור השרון, למעשה מספרם יותר גבוהה ממה שככל הנראה תיארתם לעצמכם. אבל לא כל המעצבים והמעצבות הם גם אדריכלים או אדריכליות. בחיפוש אחר מעצבת פנים בשרון אשמח להציע את שירותי – ליליאן בן שוהם, מעצבת פנים בשרון ואדריכלית בעלת תואר שני ולמודת ניסיון. בעלת משרד בוטיק לאדריכלות ועיצוב פנים בשרון מזה כמה עשורים עם יכולת מופלאה לתרגם את חלמותיהם של כלל האוכלוסיה ובפרט של תושבי השרון לכדי מלאכת מחשבת מעוצבת, בתים מרהיבים בעיצוב נפלא ומדויק.

 

הכלל לשביעות רצון מלאה ממעצבת פנים

עבור מי שמחפש ממש עכשיו מעצבת פנים בשרון ומשרד אדריכלים בשרון, יש לנו טיפ מאוד מאוד חשוב. לא כל מעצבת ולא כל משרד אדריכלים בשרון מתאים לכל אחד וחשוב להבין מהו סוג ההתמחות של כל אחד. יש את אלה המתמחים בעיצוב דירות קטנות, יש את אלה המעדיפים לעסוק בעיקר בעיצוב בתים צמודי קרקע או דירות גן ויש את אלו הפונים לתכנון משרדים, קליניקות ולמרחבים הציבוריים.

אך לא רק סוג הפרויקטים חשוב. אדריכלות ועיצוב פנים בשרון תגיע למיטבה כאשר ישנה איזו כימיה שקשה לתאר במילים, בין מעצבת פנים לבין הלקוח. הכימיה הזאת, לא פחות מכל דיפלומה, מנבאת את שביעות הרצון בסופה של הדרך. אם אתם רוצים לדעת מתי תהיו באמת שבעי רצון משירותי משרד אדריכלים ומעצבת הפנים שלכם, שאלו את עצמכם האם אתם מרגישים בנוח לשוחח איתה, האם אתם מרגישים שהיא מבינה אתכם, מקשיבה לכם ובאמת בשלה לצאת אתכם לדרך החשובה שלכם.

 

מעצבת פנים ברמת השרון

(תמונה מתוך פרויקט "אדריכלות ועיצוב פנים וילה - רמת השרון S")

אדריכלים ומעצבי פנים בשרון

(תמונה מתוך פרויקט "אדריכלות ועיצוב פנים וילה – רמת השרון G")

 

מעצבי פנים בשרון

(תמונה מתוך פרויקט "עיצוב פנים דירת פנטהאוז – הרצליה A")

 

 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות