main manu
 
 
 

תכנון חדרי שינה

 

קיימת חשיבות רבה לתכנון ועיצוב חדרי שינה. זהו המקום הכי אינטימי, אישי ופרטי שלנו, שבו אנו מסיימים את היום ורוצים להרגיש רגועים ונינוחים.

 

על מנת ליצור את האיזון בחלל, עלינו להתחיל בהעמדה נכונה של הרהיטים בחדר ויצירת מרחב נעים ונוח לשהייה.
עלינו למצוא את היחס הנכון בין הריהוט לגודל החלל. נוכל לתכנן קיר נגרות משולב תאורה נסתרת, תכנון גב מיטה, שידות, פינת איפור, פינת עבודה – לגמרי חדר קומפלט שבו נוכל לשלוט עד לרמה הכי קטנה של פרטים והכל באופן ייחודי וברמת תכנון וביצוע גבוהה.
לרוב נרצה לרצף את חדרי השינה בפרקט נעים וכיפי למגע, נוכל להוסיף שטיח כאקססוריז נוסף וכאלמנט של רוך וחום בחדר.
וילונות הם חלק חשוב ובלתי נפרד מתכנון חדרי שינה, מעבר לכך שהם דקורטיביים ומוסיפים חן עיצובי הם מייצרים לנו עוד ממד של חמימות ורוך וגם מהווים פתרון פרקטי ליצירת בידוד והחשכה.
שילוב של טפטים ללא ספק יכול לשדרג את הנראות והעיצוב של החדר ולרוב לא בעלות גבוהה כ"כ, כמובן שבעת בחירת הטפט המתאים יש להתייחס לצבעוניות מסביב, לסגנון העיצובי וכמה עומס יש לנו בחלל.

 

צבעוניות בחדר שינה

הנטייה הראשונית לחשוב שחדרי שינה מחייבים אותנו לבחור בפלטה רגועה ושקטה. אך, אין זה מחייב מכיוון שתחושה שצבע מעניק היא אינדיבידואלית וזהו המקום שבו תוכלו להתפרע ולהתבטא כאוות נפשכם. כמובן שלא משנה מה תבחרו – איזון והרמוניה חייבים להיות שם.
טיפ קטן, לפני שאתם מתחילים לסייד את כל החדר, אם מדובר בחדר שאינו גדול ואף עמוס עדיף לבחור צבעוניות בהירה שתכניס לנו אור בחלל ותחושה של מרחב.

 

תאורה בחדר שינה

מעבר לאור הטבעי שאנו שואפים שיכנס ככל שניתן אל החדר, אנו זקוקים ונדרשים לתכנן תאורה נכונה ותואמת פונקציה. בנוסף לתאורה מרכזית בחדר, חשוב להוסיף גופי תאורה באזורים שונים שמצריכים תאורה נוספת כמו שידת איפור, אזור ההלבשה ומנורות קריאה לצידי המיטה.
לפינוק מקסימלי והאמת שזה כבר מזמן הסטנדרט ,נדאג לתכנן מפסקים מחליפים בצידי המיטה. (כי למי יש כח לקום לסגור את האור אחרי שנכנסנו תחת השמיכה?)
מאוורר תקרה זה דבר מעולה. אך חשוב לקחת בחשבון שהתאורה שמגיעה שבוחרים במאוורר שכולל בתוכו גוף תאורה (לרוב) אינו חזק במיוחד ומחייבת אותנו בחיזוקים- בין אם במנורת קיר , או דרך פרופיל פס מגנטי אם מדובר בחלל גדול או MASTER BEDROOM.
גופי תאורה תלויים בצידי המיטה מייצרים לנו תאורת אווירה, מוסיפים חן, ייחודיות ויתאמו את הסגנון העיצובי איתו בחרנו ללכת.
אז אם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל אבל מחפשים את האיזון עליו דיברתי אצלכם בחדר.

 

מוזמנים ליצור איתי קשר,
ליליאן בן שוהם מעצבת פנים.

 

תכנון חדרי שינה

(תמונה מתוך פרויקט "???????")

עיצוב חדר שינה

(תמונה מתוך פרויקט "עיצוב פנים דירת פנטהאוז - יפו H")

 

תכנון ועיצוב חדר שינה

(תמונה מתוך פרויקט " עיצוב פנים דירה - רמת השרון B")

 

 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות