main manu
 
 
 

אדריכלות ועיצוב פנים וילה - רמת השרון V

 

 

מיקום: רמת השרון
שטח בנוי: 280 מ"ר
שטח המגרש: 503 מ"ר


בית פרטי ברמת השרון תוכנן עבור זוג הורים + 2 ילדים מתבגרים. הבית תוכנן בסגנון כפרי מודרני עם שימוש בחומרים טבעיים המכניס את החוץ פנימה ומשלב בין פריטי העיצוב ההופכים כל חלל לייחודי ובעל אמירה עיצובית. הבית תוכנן בשני מפלסים - קומה ציבורית תחתונה וקומה עליונה למגורים, עם גשר המחבר בין החדרים וצופה אל הקומה התחתונה.

 

 
 
111
 
 
 

כבר בכניסה לבית מתרשמים מתחושת המרחב ומהשנדליר הייחודי המשתלשל מהתקרה הגבוהה של החלל הכפול היישר לסלון ומהווה אלמנט עיצובי בחלל. הבית בעל חלונות בלגים ולכן הוחלט לוותר על רשתות גלילה ולבחור בווילונות בהירים שקופים. יש לציין כי החללים הציבוריים זוכים לא רק לעיצוב נעים ומזמין אלא גם לנקודות חיבור בין הסלון והמטבח אשר פונים אל חצר משותפת עם פרגולה מהממת ומזמינה.

 

במטבח הלבן שולבה פינת אוכל ''לא רשמית'', המחליפה את האי, ממנה ניתן לשמור על קשר עין עם הסלון ופינת האוכל הממוקמת בחלל עשיר בחלונות גדולים המכניסים את האור הטבעי פנימה ומשתקפים במראה אובאלית.

 

בחללים אלו, מתגלה סיפור עיצובי החושף את אהבתם של הדיירים לארח. כמו כן, הוחלט לשלב קירות לבנים עם רצפה כהה, שילוב ההופך את הטוטאל לוק של הבית לדינאמי וייחודי בייחוד בסלון- שם מוקמה תמונה צבעונית המושכת את העין. ממול הסלון תוכנן גרם מדרגות מפח בשילוב עץ אשר ממולו עומד קמין מרשים. בפרוזדור פנימי הגובל עם המדרגות ישנו חלל שנוצל לטובת פינת עבודה חיה ושימושית הודות לשילוב של מכונת תפירה אשר עברה הסבה לשולחן עבודה ונקודות צבע צהוב ההופכים את הפינה לבולטת ובעלת קונספט עיצוב נוסטלגי ומודרני.

111
 
 
 
111
 
 
 
 
111
 
 
 
 

בקומה העליונה, זוכה גג הבית לפוקוס הודות לחשיפת קורות העץ והפיכתם לאלמנט עיצובי ההופך כל חדר בקומה העליונה לכפרי בניחוח פרובנס - סגנון הזולג מחדר השינה המרכזי לחדרי הילדים וגם לחללים הרטובים, שם נשמרת תחושת הכפריות בזכות שילוב פלטת צבעים פסטורליים עם פריטים בניחוח טבע וים.

 
 
 
 
 
 
111
 
 
 
 
111
 
 
 
 
 
 
 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות