main manu
 
 
 

אדריכלות ועיצוב פנים וילה - רמת השרון M

 

מיקום: רמת השרון
שטח בנוי: 250 מ"ר
שטח המגרש: 300 מ"ר


בית פרטי ברמת השרון תוכנן עבור זוג הורים + 3 ילדים מתבגרים. הבית תוכנן בשלושה מפלסים ובסגנון קלאסי עם נגיעות מודרניות. בחירת חומרים אלגנטית ויצירת קונטרסט בין לבן,שחור עם נגיעות בז', עץ טבעי וטורקיז.

 
 
1
 
 
 
 
 
 
 

תוכנן חלל ציבורי גדול הנפתח לעבר הגינה ומתמזג עם המטבח ופינת האוכל תוך שמירה על קווים נקיים.

 

בחירה באריחי שיש גדולים בקומת הכניסה שומרת על חזות אחידה ומתמזגת בהרמוניה עם עבודות הנגרות בהתאמה אישית. בסלון תוכננו פתחים גדולים על מנת לייצר קשר עין עם המטבח והגינה ולהכניס את תחושת החוץ אל פנים הבית.


הסווינו את מערכות המדיה בתוך ארונות העץ שלייפלק הלבנים המקיפים את הטלוויזיה ומהצד תוכננו נישות פתוחות מעץ בצבע שחור ליצירת משחק ויזואלי מעניין בין שחור ללבן ובין סגור ופתוח. קמין ארוך עם גחלים ולהבות מוסיף את החמימות המבוקשת וכמו כן, פסי צבירה שחורים משיגים את הניגודיות המעניינת של התאורה בתפאורה הבהירה.


חלל הסלון הינו מונוכרומטי שריככנו תוך שימוש בווילונות מעטפת עדינים ורכים, שטיח מעודן ומערכת ישיבה נינוחה. באמצעות שילוב של כריות נוי בגוונים טורקיז ואפור יצרנו חזרתיות שקיימת ביצירות האמנות ובפריטי הדקורציה בספרייה.

 
 
 

על מנת להכניס אור אל פנים הבית בחרנו לתכנן מדרגות מרחפות ממדרכי עץ עם מעקה ברזל דקורטיבי כדי שהאור הטבעי יציף את הבית ויתגבר על מחסום פיר המעלית. האור מתגנב מהגב של הפיר וזורם לחלל הראשי של הסלון, המטבח ופינת האוכל.

 

במטבח הלבן ורחב הידיים בוצעו הנמכות תקרה מגבס ופתרונות אחסון רבים סמויים מעץ צבוע בלבן הממשיך את הקו של הסלון יחד עם משטח דקטון וכיסאות בר אווריריים שחורים עשויים ברזל.


סוויטת ההורים המפנקת מרוצפת בפרקט עץ טבעי ובמרכזה ניצבת מיטה עם גב מרופד מקטיפה וארון לבן ששומר על מראה אוורירי. החדר הרומנטי נפתח אל תוך מרפסת גדולה והוא שופע פתחים העטופים בווילונות רכים.

הקו האלגנטי חוזר ברחבי הבית, במסדרון הכניסה הארוך והלבן מוקמה קונסולה שחורה טרנדית עם מראה שחורה עגולה גדולה שיוצרת תחושה של מרחב. מראה מאופק ונקי שמשרה שלווה בכניסה פנימה.

 
 
 
111
 
 
 
111
 
 
 
_MG_3271 copy
 
111
 
 
111
 
 
 
111
 
 
 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות