main manu
 
 
 
 
 

קצת על ליליאן

 

 

ליליאן בן שוהם בעלת תואר שני באדריכלות מטעם אוניברסיטת Universidad de la Repu’blica  באורוגוואי, שם נולדה, התחנכה ופתחה את משרדה הראשון העוסק באדריכלות ועיצוב פנים עם התמחות מיוחדת לתכנון בתים, דירות יוקרה, משרדים ומרפאות ש"הועתק" לישראל עם הגעתה לארץ בשנת 1997.


המשרד "ליליאן בן שוהם אדריכלים" משלב את הקסם והדינמיות של ליליאן לצד מקצועיות ועבודה ללא פשרות, תוך התאמה מלאה לצרכיו ודרישותיו של הלקוח, הכרת הפרויקטים ללא ויתור על פינישים ותוך הקפדה מלאה על פרטים קטנים כגדולים.

 

 

"בכל פרויקט אני משלבת קו עיצובי התואם את טעמו של הלקוח בין אם מדובר על סגנון כפרי, קלאסי או מודרני ובשילוב טרנדים על זמניים. חשוב לי בכל עיצוב ועבודה להתייחס לרעיון העיצובי עם תפיסה של הפרקטיקה והתאמה מלאה לדרישות הלקוח וחזונו. כחלק מעבודתי אני מלווה פרויקטים ופועלת רבות לקידום הפרויקט תוך שימת דגש רב על תפיסת החלל וזרימתו. כמו כן, אני מאמינה בחשיבות הקשר עם הלקוח, יחס אישי, מקצועי והכרת הפרויקט משלבי התכנון הראשוניים ועד לאחרון הפרטים במבנה, עיצובו ותכנונו, החל מפרוגרמה, תוכניות עבודה, תאום יועצים ובהתאם לדרישות הלקוח והפרויקט.
כל אלו מעניקים את השירות האדריכלי המקצועי ביותר ואף הופכים את התהליך לחוויה מדהימה המאפשרת להנות מהדרך."

חתימה

 

מוזמנים להתרשם ממגוון הפרוייקטים שבוצעו במשרדנו

 

 

 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות