main manu
 
 
 

אדריכלות ועיצוב פנים וילה - כפר שמריהו H

 

מיקום: כפר שמריהו
שטח בנוי: 445 מ"ר
שטח המגרש: 906 מ"ר

 

בית פרטי בכפר שמריהו תוכנן עבור זוג הורים + 3 ילדים. הבית תוכנן בסגנון מודרני עם אלמנט עיצובי בולט, קונסטרוקציה גלויה- קורות ברזל מאסיביות, זוכה לעיצוב המשלב בין יוקרה לנוסטלגיה, תוך שימת דגש על חיבור לסביבה ושילובי פריטי ריהוט אותם אספו בני הזוג מכל רחבי העולם.

 

שילוב בין חומרים טבעיים כמו עץ, ברזל ושיש, פריטי ריהוט וגופי תאורה חדשים וחיבור מושלם ביניהם לתמהיל הפריטים הקיים - ''הנדוניה'' איתה הגיעו הדיירים.

 
 
 
 
 

הסגנון של הבית הוא מאוד מודרני - תעשייתי, בעיקר מבחוץ כאשר קונסטרוקציה גלויה שהיא חלק מהחזית והיוותה השפעה על התכנון של הבית בשילוב של טיח וברזל.


הבית בנוי בשלושה מפלסים, קומת כניסה שהיא חצי מפלס עם מדרגות בחיפוי פח שחור ומעקה זכוכית המובילות לקומת ביניים, קומה עליונה בה מוקמו חדרי השינה של בני המשפחה וקומת מרתף. אל קומת הכניסה המרשימה מובילה דלת רחבה החושפת חדר עבודה בסגנון מד מן אלגנטי עם דלתות ברזל גדולות הנותנות הצצה לפריטי וינטג' מרשימים היוצרים יחד קו עיצוב נקי ואלגנטי.

 
 
111
 
 
 
 
 
 
 
 
 

קו העיצוב הנקי בסלון המשולב רהיטי וינטא'ז, ממשיך גם לפינת האוכל העגולה-אובאלית, הכוללת כסאות בצבע לא אחיד ושני גופי תאורה, אחד תלוי עם אור חם ושני עומד, הנראה כפסל עיצובי לכל דבר.

 

חלל המטבח, ממנו ניתן להשקיף על כל שאר החללים בקומה, מושך את מירב תשומת הלב, בשל צבעוניות מפתיעה, חיבור מושלם בין חיפוי ארונות בצבע שחור למקרר תכלת בהיר ופינת אוכל ''לא רשמית'' בצבע לבן, שילוב צבעים מלא בקונטרסט.

copy
 
 
 
 
 
 

האלמנט הבולט ביותר בתכנון של חוץ הבית הן קורות הברזל אשר משמשות כקונסטרוקציה מאסיבית עם נוכחות גדולה ולכן הוחלט ששווה ''לנצל'' נוכחות זו לטובת עיצוב הבית ולתת לה במה, כך שבמקום לנסות להסוות אותה, הפכנו אותה לאלמנט עיצובי מיוחד החוזר במספר מוקדים בבית, כפרגולה, כבסיס למרפסות וגם ככיס לארגזי תריס של הסלון והמטבח.


הקומה העליונה מתפצלת לשני אגפים: אגף הורים ואגף ילדים שלשניהם תוכננו חדרי רחצה צמודים עם פתחים למרפסות המשקיפות אל החצר ומכניסות אור טבעי ואת החוץ אל פנים הבית.


מיקום הבריכה נבחר מתוך רצון לחשוף אותה כמה שיותר בתוך הבית. כמו כן, הושם דגש על הסביבה הירוקה שמקיפה את הבית והופכת אותו לנקודה פסטורלית נעימה לעין, כזו המשרה אווירה רגועה ותחושה של בית.

 
 
 
 
 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות