main manu
 
 
 

עיצוב פנים וילה - רמת השרון N

 

מיקום: רמת השרון
שטח בנוי: 190 מ"ר
שטח המגרש: 225 מ"ר

 

בית פרטי ברמת השרון תוכנן עבור זוג הורים + 3 ילדים. הבית תוכנן בסגנון מודרני ונקי. האלמנט המרכזי של הבית תכנון נגרות משובח מולטי פונקציונאלי הנראה מכל חללי הבית הציבוריים ומהווה נקודת מפגש ייחודית, המשלבת בין קמין עם ארובה, מזגן עם תריס אויר עליון ומתקן טלוויזיה.

 
 
 
 
 
 
 

מצד ימין לכניסה, מטבח בסגנון מודרני הכולל שילוב של אי הממשיך החוצה דרך החלון ויוצר דלפק חיצוני המשמש כבר, באותו הגובה בדיוק כמו משטח העבודה במטבח.

פתרון עיצובי המאפשר, שמירה על קשר עין בין פנים הבית אל החוץ וגם גישה ישירה בין מי שיושב בבר החיצוני או עומד במטבח, באותו הזמן. כחלק מהרצון ליצור מטבח מרשים נעשה שימוש בסקאלת צבעים כהים לארונות הגבוהים במטבח שתוכננו בגוון שחור וכך גם משטח העבודה. מאידך, שאר ארונות המטבח, בצבע חום אפור, שילוב היוצר מראה דרמטי ועוצמתי.

 

הסלון ופינת האוכל, חללים ציבוריים בהם מארחים ומבלים דיירי הבית, עוצבו בסגנון אקלקטי ואלגנטי, המשך ישיר לקו העיצובי שנבחר לחללים הציבוריים.


שני החללים מתכתבים ביניהם אך גם זוכים לנקודת חיבור צבעונית ומרשימה, תמונה גדולה, צבעונית המעניקה חיות ועניין לחלל.


גרם המדרגות המחבר בין שתי הקומות מחופה עץ כהמשך של ריצוף פרקט בקומה העליונה ועם מעקה זכוכית המקנה תחושה של קלילות.

 
111
 
 
 
 
 

הקומה העליונה, קומת חדרי השינה של הילדים זכו לעיצוב רומנטי, רך, נעים ומזמין בסגנון נסיכותי,אך עם זאת בעיצוב סטרילי, מלוטש ומוקפד, כמעט יוקרתי. רצפת פרקט מכניסה חמימות לחדר שמעוצב כולו בלבן וגם שידה בעלת עיטורים.

 

גם חדרי הרחצה זכו לעיצוב על זמני ועם זאת נגיש ופרקטי. שילוב של שיש לבן עם גידים אפורים מחפה את כל החדר, רצפה וקירות, פתרון עיצובי המעניק תחושת מרחב ויוקרה.בקיר בו מוקמו הארון והכיור, ישנה נישה מלאה בחלוקי נחל עם תאורה,דרך נוספת להכניס את הטבע הביתה.

 
 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות