main manu
 
 
 

אדריכלות ועיצוב פנים וילה - רמות השבים P

 

מיקום: רמות השבים
שטח בנוי: 300 מ"ר
שטח המגרש: 1000 מ"ר

 

בית פרטי ברמות השבים תוכנן עבור זוג הורים + 2 ילדים מתבגרים.
תכנון כפרי מודרני עם חיבור ישיר לסביבת המושב.שימוש בחומרים טבעיים.
פתחים רבים להחדרה מאסיבית של אור טבעי אל פנים הבית.

 
 

בית המשתרע על 2 קומות, מעוצב בצורת האות H מתוך רצון ליצור חללים נפרדים המתחברים לאחד.


הבחירה בעיצוב כפרי מהווה חיבור לסביבת המושב ולכן גם הושם דגש על בחירת חומרים טבעיים היוצרים תמהיל עיצובי בסגנון כפרי מודרני, מזמין וחמים.


בשל הרצון להכניס את הטבע הביתה, תוכננו חלונות ב- 4 כיווני אוויר בשילוב וילונות שקופים המכניסים אור טבעי ואת הגינה אל פנים הבית. הדיירים בחרו לתת יד חופשית בעיצוב הנכס ולכן כל שלבי התכנון, אדריכלות, עיצוב פנים וסטיילינג נעשו תחת קורת גג אחת.

 

כבר בכניסה לבית חשים את החיבור לפסטורליות ולסביבה, הודות לבחירה בריהוט בצבעים חמים ונעימים בסגנון כפרי, ושילובם עם חומרים כמה שיותר טבעיים, כגון פרקט עץ מלא, תקרת גג רעפים עם קורות עץ גלויות, קיר בריקים כהה וקמין גדול באמצע החלל הציבורי.

 

המטבח זוכה לנגיעות מודרניות הבאות לידי ביטוי בבחירה להשאיר את תעלת מיזוג האוויר חשופה, כיסאות מיוחדים, גופי תאורה בסגנון מודרני וכמובן מוצרי החשמל והמקרר בפרט, המעניקים לחלל מראה חדשני עם נגיעות רטרו.

 

התוספת של שנדליר עשוי ברזל מעל הסלון, מהווה אלמנט תאורה דומיננטי ומשתלב היטב בעיצוב הקיים, הכולל קיר בריקים בצבע כהה, מנוגד לרצפה. התוצאה – הקיר הופך לאלמנט קישוטי ופונקציונאלי בהלימה, בשל מיקומו במרכז החלל בסמוך לקמין ופינת האוכל.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

גם אזור חדרי השינה של בני הבית זוכים לאותו עיצוב כפרי בניחוח נוסטלגי, כזה המשמר את הטבע בכל חלל. בחדר ההורים, קורות העץ יוצרות חלל ייחודי בשל האזורים הנמוכים ביותר, מה שהצריך פתרונות יצירתיים לארונות והשירותים, מתוך רצון להשאיר את הקורות כאלמנט דומיננטי ומיוחד בחלל.

המיטה המרווחת פונה לגינה ומהווה מוקד עניין בחדר השינה הודות לתאורה הטבעית הנכנסת לחדר מהחלונות הגדולים והשילובים בין הצבע הלבן, הנקי המהווה בסיס עיצובי לכל החללים עם נגיעות בצבעים טבעיים של אפור, תכלת, עץ וכמובן ב'ז, היוצרים ביחד תמהיל נקי, מזמין ואלגנטי.

הקיר המשופע של חדר ההורים נכנס אל חלל השירותים ויוצר בעצם נקודת חיבור יצירתית, בשל הצורך ליישר את התקרה לכדי קו אחיד ולחבר בין החללים - נוצרת תחושת של סוויטה אחת ולא שני חללים נפרדים. בחדר השירותים של האורחים נבחר עיצוב אורבאני מלא שיק, המשלב בין טפט צבעוני וארונות מתכת, אסלה כהה עם דלת וכיור מסוגננים בהתאמה.

 

החללים החיצוניים של הבית: חצר, פרגולה ופינת הברביקיו זוכים אף הם לנגיעות של עיצוב הן מבחינת הבחירה בצמחיה המקיפה אותם, והן מבחינת השימוש בחומרים טבעיים של עץ ואבן. הפרגולה, אזור אירוח חיצוני בחצר אליו מגיעים דרך המטבח, מהווה המשכיות בקו העיצובי השומר על קלאסיות עם נגיעות כפריות בשילוב פריטי עץ ואילו בפינת ברביקיו שולבו אבן ועץ המהווים סיפור עיצובי כפרי וטבעי.

 
 
 
copy
 
 
 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות