main manu
 
 
 

עיצוב פנים יוקרתי

 

לא כל מעצב פנים או אפילו אדריכל מתמחים בתחום עיצוב פנים מודרני יוקרתי. אם הדבר שאותו מחפשים הינו עיצוב פנים יוקרתי יש צורך באדריכל או באדריכלים היודעים להטמיע את הדגשים היוקרתיים באופן הנכון והמתאים לכל בית, לכל חדר, לכל חלל ולכל לקוח. ואין לבלבל בין יוקרה לבין פונקציונאליות. הדבר הטוב ביותר הינו השילוב של השניים. עיצוב פנים יוקרתי שאיננו פונקציונלי כלל יתאים, אולי, בעיצוב תערוכות או מיצגים אך לא בעיצוב דירות או בתים שנועדו למגורים.

 
 
 

עיצוב אדריכלי מואר במידת האפשר

 יש הרבה מאוד היבטים שבהם ניתן לשלב עיצוב דירות יוקרה באופן מרהיב. כמובן, לא ניתן להציג עיצוב שיתאים לכל לקוח ולקוח אולם יש כללים שיהיו נכונים למרבית האנשים. למשל, עיצוב פנים יוקרתי, כמעט תמיד, יכלול אלמנטים שיוסיפו אור ואווירה פתוחה. בין אם העיצוב הינו כפרי או טבעי ובין אם העיצוב הינו אורבני במופגן, בית יוקרתי יהיה מואר יותר, בצורה זו או אחרת. את העיצוב המואר ניתן לתכנן באמצעות שימוש בצבעי קיר חמים בשילוב עם חלונות ארוכים או רחבים. סקיילייט מקובל מאוד ואם בוחרים ארונות ופרקט וחדר שהוא פחות מואר מטבעו, עדיפים יהיו צבעים בהירים שיוצרים רושם יותר גדול ויותר מואר.

 

עיצוב יוקרתי זה על הגובה

 מי שביקר לאחרונה בקתדרלות המפורסמות שמעבר לים, הבחין בוודאי כי כולן מתוכננות כך שהתקרות תהיינה גבוהות. חוכמה קלאסית קובעת כי חללים גדולים ויותר מכך, חללים גבוהים, משדרים משהוא שגיב, נישא ויוקרתי ועל מאפיינים אלו מתבסס עיצוב פנים יוקרתי וכתוצאה מכך, עיצוב פנים מודרני יוקרתי, גם אם הוא כולל מוטיבים חדשניים ולאו דווקא קלאסיים, יאופיין על פי רוב בתקרות גבוהות.

 

ואם תקרות גבוהות אינן אפשריות, מסיבה זו או אחרת, הרי שייעשה שימוש בטכניקות שיבואו לייצר תחושה יותר גבוהה.

 

ארונות צרים, גופי תאורה שקועים, ספוטים מתוכננים היטב, כל אלה יכולים להביא גובה או לפחות תחושה של גובה. האם זהו כלל שאין לו יוצאים מהכלל? בוודאי שלא. אם הלקוח מגדיר דבר מה אחר, ניתן בהחלט להיענות לבקשתו ולתכנן עיצוב דירות יוקרה המתבססות על מוטיבים שונים כאשר הייחוד יגיע מכיוונים אחרים ומקוריים.

 

תכנון ועיצוב פנים
 
עיצוב פנים מודרני יוקרתי

איך בוחרים אדריכלים ומעצבי פנים מעולים

 מעצב פנים מתחיל או מעצבת פנים בלי הרבה ניסיון עשויים להצליח להוציא מתחת לידיהם עיצוב פנים יוקרתי יוצא מן הכלל. יחד עם זאת, יש הימור לא קטן בבחירה במעצבים שאינם די מנוסים. בחירה באדריכל מעולה בכדי להשלים עיצוב פנים דירות יוקרה תהיה טובה ובטוחה אם תתבסס על כמה היבטים.

 

ניסיון בעיצוב דירות יוקרה והמלצות יכולים להראות ללקוח באופן חד משמעי מתי האדריכל מעצב באופן עקבי דירות ובתים יוקרתיים ובטעם טוב.

 

פרויקטים לדוגמא יבהירו ללקוחות מתי הטעם של האדריכל נראה להם ואילו אדריכלים אינם מדברים אליהם מבחינה מקצועית. רצוי שיהיה זה מעצב או מעצבת, אדריכל או אדריכלית די מנוסים כדי להיות קשובים ללקוח. זה מפתח חשוב לתוצאות רצויות, יוקרתיות ומוצלחות.

 

לפניכם תמונות מפרויקט סגנון עיצוב פנים יוקרתי ברמת השרון:

 
עיצוב פנים מודרני
 
 
 
 
 
עיצוב בתי יוקרה
 

ראו גם: עיצוב פנים כפרי | עיצוב בתים מודרניים | עיצוב בתים פרטיים

 

 

 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות