main manu
 
 
 

עיצוב פנים דירה - רמת השרון B

 

מיקום: רמת השרון
שטח בנוי: 110 מ"ר

 

דירה בעלת ארבעה חדרים תוכננה עבור אמא וביתה. הדירה משלבת מספר סגנונות שונים- מודרני, קלאסי, תעשייתי, חם וכפרי וכולם חיים יחד בהרמוניה מושלמת.

Picture1
 
 
 
 

רצפת הדירה כולה פרקט פישבון היוצרת מראה קלאסי וחם.


בסלון תוכנן קיר כוח לטלוויזיה עשוי נגרות מעץ עם חריטה בצבע לבן המשלב מדפי מתכת קונסוליים שחורים בצידו היוצרים מראה תעשייתי לצד המראה החם והקלאסי של העץ. פינת אוכל והסלון המשלבים חומרים בסגנונות שונים שמקנים לחלל תכנון על זמני.

 

מבנה המטבח בצורת ח', בצבע לבן חלק עם ידיות מתכת תעשייתיות ובקצהו דלפק קטן עשוי גרניט פורצלן הזהה לשיש של המטבח ומשמש לארוחות קטנות.

 
 
 
 
111
 
 
 
 
 
 
111
 
 

המסדרון המוביל אל החדרים תחום משני צדדיו בארונות מנגרות אישית ובתוכם שפע של מקומות אחסון וגם חדר כביסה נסתר.


חדר האורחים שמצוי בתחילת המסדרון תוכנן כקיר זכוכית עם פרופיל בלגי לבן היוצר אשליה של ''קיצור'' המסדרון ומעניק תחושת מרחב.

 

פלטת הצבעים שנבחרה לבית- לבן, שחור, עץ ומוקה ממשיכה גם בחדרי השינה וחדרי הרחצה. הגוון שנבחר לחיפוי חדרי הרחצה הוא שחור מודרני בשילוב פסיפס לבן בהתאם לקונספט העיצובי. סוויטת ההורים משרה אווירת רוגע ורוך. במסדרון הקטן המוביל לחדר הרחצה הונחו שני ארונות בגדים בניצול מקסימלי של החלל ובסופו של המסדרון דלת זכוכית בעלת פרופיל בלגי המובילה לחדר הרחצה הדרמטי והמודרני אל מול החום והכפריות של חדר השינה.

 
 
 
111
 
 

לתאום פגישה ופרטים נוספים:

 

 

אדריכלית ליליאן בן שוהם - משרד אדריכלות ועיצוב פנים


סוקולוב 87, רמת השרון 47238  |  טל: 073-7597179 |
נייד: 052-2333288 |  דוא"ל: lilian@benshoam.com
ו
ואטסאפ: 052-2333288

מפת אתר |   הצהרת נגישות 

 

ליליאן בן שוהם מעצבת פנים ואדריכלית facebook  ליליאן בן שוהם אדריכלית פנים ב instagram  whtsapp  ליליאן בן שוהם משרד אדריכלים ב youtube  משרד אדריכלית ועיצוב פנים ב pinterest

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות